Wednesday, October 22, 2008

.:.kEk CeKeLat BaSah PaRuT CeKeLaT.:.

Posted by rani ismail at 10:16 AM
"nak oder kek cekelat moist, ataih kek sagat cekelat, tulis sikit kat ataih kek salam aidilfitri"...emmmmm this cake ordered by mUsNaDi from Pusat Konvensyen, IPQ [UUM], she said they have jamuan makan for hari raya...selamat nGap!!! stoberi ada 3 ketui saja...berebut la nooo....




chocolate moist cake
toping with chocolate ganache + chocolate grated
2 kg
9"

5 comments:

bonoriau on October 22, 2008 at 2:05 PM said...

You are invited to join Our Blogcatalog Emila RSS Dolly Club. Thank you

kamalina on October 22, 2008 at 9:21 PM said...

hoho..nampak yummy.... cedap ni...

shada on October 23, 2008 at 10:13 AM said...

aduhh, tergoda i.. hehehee

Anonymous said...

sodapnya nampak choc curls tu tergolek golek... nampak pun dah tau sedap n moist lah rani... wan pun ada order choc moist ni tak tau nak design pesen mana, haih bila bab kek pening kepala den!

-wan-

Rani on October 23, 2008 at 9:38 PM said...

bono : tqvm ya!!!
aimi : mesti la sedap macam hang buat jugak tu...
shada : hahaha dah kena goda yeay!!!
wan : memang betui pon!!! ni buat camtu sebab kastemer nk hat lagu tu...kalau tak lagi penin!!!

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof