Wednesday, October 29, 2008

.:.KiSaH 1 MaLaM.:.

Posted by rani ismail at 8:48 AM
.:.BuMble Bee.:.HarI RaYa.:.RoCky SticK.:.
Semuanya berlaku 1 malam sampai sekejit mata pon tak lelap...wooohoooo...and these never ending midnight cuppies are ordered by Safizan from [UNIMAP], tqvm...so easy deal with you!!! suka dan enjoy make these bees....

bumble bees in the garden...

dear...everything I do, I do it for you...



Set A
chocolate moist cuppies
topping with buttercream + gumpaste + bumble bee
16 pcs





Set B
chocolate moist cuppies
topping with buttercream
16 pcs




Set C
chocolate moist cuppies
topping with buttercream + chocolate ganache +
Cream O + rocky stick
16 pcs


3 comments:

Sabrina on October 29, 2008 at 8:48 PM said...

Rani,..
Sab sukaaaaa sangat semua design Rani ni.. Sab rasa Rani sorang yg kreatif.. Sab suka la.. Nak tanya.. Changlun dgn Bukit Mertajam tu jauh ke? Hehehe.. kalau tak jauh sgt.. ingat nak order dgn rani.. utk makan2 pun jadik laa... hehehe

Rani on October 30, 2008 at 1:36 PM said...

sab : ala sab rani ni banyak lagi hat tak taw dan kena belajaq ni...lagi belajar lagi rasabanyak yang tak taw...pasai kreatif tu tak la sangat tapi bila dah masuk bidang ni, mula berjinak2 menjadi kreatif hehehe. Changlun dgn bm tu jauh la jugak,tapi rani duk kat changlun tepi jalan ja...takpa kalau betul teringin contact la rani...ya...

kamalina on October 31, 2008 at 9:50 AM said...

patutla hang tak tido... saba jela yek.... tapi seronok kan buat bende2 ni???

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof