Sunday, November 9, 2008

.:.bOb builder & pOOh.:.

Posted by rani ismail at 11:06 AM
Pooh cake and Bob cuppies...ordered by Afzan[kolej komuniti, perlis] for AQEEL birthday's...hepi birthday sayang!!! tqvm afzan!!!

"pooh yang suka sangat tak pakai seluaq"
Vanilla sponge cake
topping with bc + piping jelly + gumpaste
filling with strawberry and choc ganage
2kg
9"


lukisan rani yang masih blom chantek!!! tension betul la!!!
chocolate moist cuppies
topping with bc
25 pcs

From afzan :huhu.. tQ kak rani! kawan2 saya yang datang befday party aQeeL, semua cakap kek vanila tu sedap..nyum3..saya sempat makan sikit jer yang lain sume kena rembat! hehehe.. cupcakes lak, ramai yang sibuk tanya, eh macam mana dia lukis eh? eh macam mana dibuat eh? saya kata oder jer....kat changlun, rani nama pembuatnyer...ok tqvm muach2!

5 comments:

fadzilsalleh on November 9, 2008 at 12:33 PM said...

lukisan pooh tu sgt cantik dan kemas.syabas

kamalina on November 9, 2008 at 12:55 PM said...

pooh yg gemuks..comel.... lukisan bob hang ok la tu... kalau aku, harus tak jadi... hehehe...

D.a.a.l.i.a. on November 10, 2008 at 7:25 AM said...

cuddly sungguh bear pooh kamu..... cuddly cam tuan nyer cake.. hehe jangan amrah yek Rani... kemas dah cantik hasil tangan kamu Rani...

Kak Daalia

NuAfZaN on November 10, 2008 at 9:52 AM said...

huhu.. tQ kak rani! kawan2 saya yang datang befday party aQeeL, semua cakap kek vanila tu sedap..nyum3..saya sempat makan sikit jer yang lain sume kena rembat! hehehe.. cupcakes lak, ramai yang sibuk tanya, eh macam mana dia lukis eh? eh macam mana dibuat eh? saya kata oder jer....kat changlun, rani nama pembuatnyer...ok tqvm muach2!

Rani on November 12, 2008 at 8:53 AM said...

dil : ala biasa aja...u lagi cantek!!
aimi : pooh yang mok mok dan tak pakai seluaq!!! menci betui bob aku tak kemas dan tak lawa...huwaaaaaaa
k.daalia : pooh and tuannya yang mok mok,isssh tak dak aihh nk marah nooo...tqvm k.dalia..
afzan: alhamdulillah kalau sedap...kalau tak sedap pon bagi taw ya..suspen gak sbb pendeco amatur bukan pro lagi...hahaha, tqvm ya!!! take care

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof