Wednesday, December 31, 2008

.:.teddies lagi.:.

Posted by rani ismail at 10:14 AM
Dek terbekenan dgn rose hat gulung ni maka terjadilah ros begini...teddies pengantin ni order dari Ila[UUM] untuk adiknya...ila request wana maroon...wana ini sangat susah bikin...dan sebagai amatur dalam bidang ini, rani amek masa selama 4 jam untuk bikin teddies tu...TQVM ila...



chocolate moist cuppies
topping with fondant
9 pcs
L size [3 1/4 oz]

5 comments:

kamalina a.k.a aimi on December 31, 2008 at 10:57 AM said...

aku suka hat ni....kaler cantik sgt no.........

Rani on December 31, 2008 at 11:18 AM said...

aimi:susah gak nk buat wani ni...penin aku...buat kale ni hang kena campuq wana, red red + christmas red + burgundy, baru jadi...

fizafarizah on December 31, 2008 at 12:06 PM said...

sukalah tgk teddies tu, teringin nak bikin jugak lah...hehehe kalau rajinlaaa...ur biz is really growing lah rani, congrats..!
semoga sama2lah kita melangkah ke 2009 yg lebih cemerlang dunia & akhirat....amin.. ;)

aishah on December 31, 2008 at 2:33 PM said...

dah bertambah2 cantik..cuppies rani skrg...congrats dear..
Selamat Tahun Baru Hijrah 1430 & Tahun Baru 2009

Rani on January 1, 2009 at 10:26 AM said...

fiza:kalau ada masa baut la fiza, tapi kan biala mengadapbuat benda ni lebih kurang empat jam mata jadi kelabu abish...hahaha

aishah: selamat tahun baru gak k.aishah semoga tahun ni lebih cemerlang dunia dan akhirat ya!!!

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof