Monday, May 25, 2009

.:.cuppies bertunang.:.

Posted by rani ismail at 3:35 PM
"My blog is under construction"
Salam.
tak pernah ganache yang rani buat jadi macam ni....cayaiq. rasa sangat frust. selesai ja adik fairuz datang pick up cuppies ni rani tepon fairuz dan minta maaf sbb ganache yang rani buat jadi cayaiq. alhamdulillah fairuz memaafkan...maaf ya dik k.rani pun tak taw apa musababnya dan ni lah kejadian yang pertama dan harap-harap tak jadi dah la lain kali....tqvm fairuz


chocolate moist cuppies
topping with ganache + buttercream + choc grated + strawberry
25 pcs
s size

2 comments:

kamalina a.k.a aimi on May 25, 2009 at 5:01 PM said...

cair camna tu?? hang guna resepi mana?? curious lak aku...

Anonymous said...

salam hai......sy syikin....ermmmm sy nk tny la y cupcake kaler kuning tu y ade bnga2 kecil tu bape yer hrga nyer....

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof