Monday, May 25, 2009

.:.kelas gumpaste flower calvin.:.

Posted by rani ismail at 9:30 AM
"My blog is under construction"

Salam.
kelas gumpaste flower yang sangat kecoh walaupun hanya 4 orang. biasala bila masuk ja hat dari canglun ni kelas agak gamat.....tak pa bukan selalu pun, masa kelas dan berjumpa kawan-kawan yang jadi macam ni...selalukan maya saja, bila realiti haru biru jadinya...hahahaha

so geng budak2nakai yang terlibat kali ni ita gula mentega, raishan cunkybites, rani bakedecorate dan aishahmad. bertapa la kami semua menyiapkan bunga selama 3 hari. kelas berlangsung di rumah sifu kami, lynn hassan. hari pertama dan kedua menyiapkan bunga, lepaih tu hari ketiga baru satukan semua bunga tu....

kelas ni agak mencabar sedikit la...pastu siap ada homework dari sifu calvin untuk kami....huwaaaaa tapi yang bestnya calvin ajaq memang best!!!!! tqvm calvin. semasa pertapaan kami membuat bunga ni rani ngan k.raishan ja dari luar kl, jadi port kami adalah di rumah lynn dan rumah ita. k.raishan memang menginap kat rumah lynn. rani pulak ikut suka, sat rumah lynn sat rumah ita, habis kelas bunga masih duk kat rumah ita sampai Ita, En.Hairul serta satu famili hantaq rani ke lcct. tqvm nooooo....


geng budak-budak nakai...

sifu bunga kami....


bunga-bunga kami... disebabkan nak bawak balik naik kapai terebang so masuk dlm kotak tanam dlm benda ni supaya selamat dan tak pecah, ternyata selamat dan berkesan. tqvm calvin dan ita dgn idea nih.....selamat bunga saya...sayang ooooo....

yeay!!! dapat bawak balik canglun!!!!!!!!!!!


2 comments:

kamalina a.k.a aimi on May 25, 2009 at 10:46 AM said...

wah..cantik rumah baru hang... syoknya tgk kelas bunga korang... makin mendalam ilmu hang... blh la ajaq aku lak pas ni noooooooo......... amboi..kali ni naik flight gitu.. hehehe...

Fiza of ChiqueCakes on May 25, 2009 at 1:45 PM said...

tahniah raniii..! peningkatan rani dlm bidang ni mmg mendadak sekali, Alhamdulillah..kita selalu jadikan semangat & pencapaian kawan2 lain sebagai sumber motivasi...semoga terus maju jaya ya..,InsyaAllah

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof