Tuesday, October 27, 2009

.:.kelas birthday cake.:.

Posted by rani ismail at 9:28 AM
Salam...
kelas kali disertai oleh adni dan fazlilah, adni sebenaqnya dah banyak kelas dia join tapi relax ja dia...dlm diam2 berisi. Hahahahaha, adni ni sebenaqnya penah rani jumpa masa pi kelas fondant dulu...sebab tu rasa macam penah tengok dan kenai...rupanya penah jumpa. Kalau diteliti adni seorang yang agak fokus orangnya apabila berbuat sesuatu...cth masa dia warnakan hello kitty bole nampak sikapnya...keep it up adni!!!

hat sorang lagi fazilah, masih meneruskan misi utk join ke kelas deko kek rani...dia ni kalau ada, tak kering gusi kami, klau gelak serah kat dia, satu taman seraya bulih dengaq...amboi sakan sungguh...tapi dia sangat teruja mendeko kek besday gambaq mickey tu sbb anak dia suka mickey...hahaha, tapi fazilah memang kejanya nk cepat dan nak balik awai saja...haihh sabaq2...nih bila nk buat nasik daging nih?? fazilah ni pandai buat nasik daging oooo....

haaa....ni dia kerja2 depa pada hari tu....

adni tekun berlatih di atas board

ni la fazilah, tu sakan duk warna mickey dia

teliti dan tekun mewarnakan hello kitty

mickey fazilah


hello kitty adni...

ok sampai kita jumpa lagi di kelas akan datang...babai

0 comments:

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof