Monday, November 30, 2009

.:.hantaran cuppies.:.

Posted by rani ismail at 4:35 PM
Salam...
Fuzah.
..comel dan genit ja awak ya...tapi suka dengaq suara dia...macam gemersik pun ada...cuppies ni utk majlis bertunang tapi nk tema jpj...hahahah ni mesti "orang tu" keja kt jpj kot noooo...tqvm fuzah

3 comments:

Jue on December 5, 2009 at 12:48 AM said...

rani, tulisan nama tu mcm guna typewriter laaaa....cmn buat tu?? ada special cutter ker???

Nor Manfuzah on December 5, 2009 at 6:44 PM said...

thanx kak rani...comel sgt cupcake nye...tq2..

RaNi on December 5, 2009 at 6:58 PM said...

jue tulisan tu hang tgk kat entry lepas hang bole contact anis borhan. dia ada fb. dia yang juai.

fuzah, rasa cam tak puas hati. tak pa next time untk wedding k.rani nk buat cantik2 lg kat awak =)

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof