Monday, December 21, 2009

.:.hantaran cake.:.

Posted by rani ismail at 2:08 PM
Salam...
alhamdulillah apabila dapat peluang membuat cake dan hantaran yang sebegini...rasa syukur dan ada peluang dapat mencuba sesuatu yang baru...apabila azizah datang ke rumah rani dan bg taw dia nk tempah cupcakes yang ada gadjet-gadjet yang dinyatakan, rani dah bole nampak dan rasa macamana dia nk....alhamdulillah...dia suka sangat..azizah, k.rani pun suka!!! tqvm aziza, nice deal with you...insyaallah nanti kita jumpa lagi....

dan kepada my buddies ita dan anis tqvm....I learned something from you all yang san
gat berharga, rasa bahagia mempunyai kawan-kawan sebegini...tqvm...

7 comments:

ANR DELIGHTS on December 21, 2009 at 7:35 PM said...

ske sgt ngan kemeja tu..kemas nye le kerja2 rani ni...

Anonymous said...

brapa ye harga set hantaran ni?

Anonymous said...

boleh tak nak tny harga kek ni? cantik sgt..please email me at iera@digitalvital.com

MsAnak on February 3, 2010 at 1:26 PM said...

Salam sis, berape yer set cupcakes n cake yang camni? email me the price plz silver_iris84@yahoo.com

AeMieZ EzZanY on February 6, 2010 at 12:12 AM said...

salam akak..nak gak tau price kek ceggini... email ek..ameliashafer@yahoo.com

hana on May 24, 2010 at 1:29 AM said...

akak, sy nk price ni jgak. cantik lah!

hana_ahalim@yahoo.com

thanks!

Anonymous said...

kak rani..yg ni around brape ye? email k.tq so much

broken_angel1704@yahoo.co.uk

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof