Monday, December 28, 2009

.:.hantaran cuppies.:.

Posted by rani ismail at 10:55 AM
Salam...
Tqvm k.ija sudi order ngan rani walaupun plan asal k.ija minta fondant cuppies, tapi walaubagaimana pun dah bg tau k.ija bahawa klau tak sempat rani akan buat yang bc...alhamdulillah k.ija setuju..
cupcakes ni dijadikan hadiah kepada emak saudaranya...

maaf ya k.ija terlambat siap sikit malam tu..apa-apa pun har
ap mereka gembira dan seronok di atas pemberian k.ija ni..tqvm, nice deal with you...

3 comments:

MamaFaMi on December 28, 2009 at 3:30 PM said...

Meh la ajar mama cemana nak wat roses buttercream tu... shantik aaa... ma tengok, sakit mata tau! :D

lynda on January 2, 2010 at 6:15 PM said...

rani...congrate..kalo kite still kat uum mmg hari2 kite order kek dgn rani...nak tempah utk wedding pun rani di utara nun di sana....huhuhuu..anyway cantikk sgt design kek yg dibuat....

amybarakbah on January 10, 2010 at 5:51 PM said...

cantikkkkk.. nie hantaran my couz.. bila dah letak sama2 hantaran yg lain mmg terserlah kecomelan cuppies nieh..

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof