Monday, January 25, 2010

.:.birthday cake.:.

Posted by rani ismail at 12:17 PM
Salam...
bole agak-agak kan klau sapa yang order kek atau kapkek yang penuh dgn roses ni...tak lain dan tak bukan norul...memang peminat setia roses dan warna-warna english macam ni...tambah pulak dia pink kan...sangat la romantisssss... kek kali ni norul order bg pihak mak dia yang nk hadiahkan utk utk bosnya...so alhamdullillah, dapat buat dgn baik...dan alhamdulillah juga norul pun suka...tqvm norul yang sentiasa masih sudi menempah kek dari k.rani...tqvm for ur endless support dear =)


4 comments:

Syamilia on January 25, 2010 at 1:54 PM said...

ya allah sukanya bunga2 tu...meriah sungguh....i like....huhu

Anonymous said...

wahh....kak rani...berbunga2 mata saya tengok kek ni!! ngeee~ - anisah

Desert Rose on January 27, 2010 at 11:27 AM said...

Saya nak gak lagu ni sebijikkk

Feena on January 27, 2010 at 10:54 PM said...

geramnya tengok rose tu...cantikk

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof