Thursday, February 17, 2011

.:.bunga oh bunga.:.

Posted by rani ismail at 5:24 PM
terpanggil utk menghadiri kelas bunga di linda kaori cake... syok sangat bila dapat buat sbb feel buat bunga ni rasa macam berbunga2 perasaan.... sesapa yang teringin nk belajaq buat bunga tu bulih la pi belajaq kt linda kaori penang....

tqvvm linda ajaq aku buat bunga2an ni...best dan seronok...
insyaallah lepas ni sekiranya masa dan cuaca mengizinkan bulih la buat bunga-bunga ni utk diletakkan di atas cake fondant....

3 comments:

Aimi on February 18, 2011 at 10:13 AM said...

amboi hang...mcm2 bunga dah pandai bunga....

Faz on February 27, 2011 at 9:34 AM said...

sy dah lame minat hasil keje rani.. lain dr yg lain...sgt cntik & kreatif..

tringin sgt nak blaja ngan rani,,tp sy duk kulim..agak jauh nak travel...

Rani on March 2, 2011 at 10:02 PM said...

aimi:aku tak buat lagi...
faz:insyaallah, one day fad...

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof