Tuesday, October 4, 2011

.:.hari keenam.:.

Posted by rani ismail at 2:53 PM
A'ssalamualaikum...
Ni baru berkesempatan bersiaran secara langsung dari tapak pesta konvokesyen. Ada jugak yang tertanya-Tanya kt mana stall cupcake rani? Senang ja, Klau ke sini cari booth menjual pakaian, tudung dan perhiasan, kemudian stall cupcake bersebelahan dgn gerai air, hanya Ada satu ja gerai air kt sini, jadi Mudah kan???

Masih boleh dtg lagi, tinggal 2 hari ja lagi! Jom!

Alhamdulillah aktiviti hari ni berjalan seperti biasa, cuaca pun bagus, cuma aktiviti mendeko biasanya design diubah supaya ada design yang berlainan pada setiap hari, dan bila tgk kita pun rasa tak jemu..

Mcm cth kt bawah tu...

4 comments:

i3na on October 4, 2011 at 4:44 PM said...

Waaa bestnya. Hmm nk order cupcakes blh x

Rani on October 5, 2011 at 3:37 PM said...

Boleh! Napa tak datang kt gerai? =)

i3na on October 5, 2011 at 9:28 PM said...

Sekolah lah rani. Lgpun asik ujan nih. Segan nk jln. Hehe nnti iena bgtau nk.order yer

Rani on October 6, 2011 at 6:56 AM said...

Hahaha, ok

 

Rani Canglun Delights Copyright © 2010 Designed by Emila Yusof